Monday, October 27, 2008

Terlebih Tido

4.15pagi-Isnin, 27 oktober 2008, -rentetan tertido awal pada hari sebelumnya, timing waktu tido aku agak 'lari' skit.Pada malam sebelumnya, aku tertido awal, akibat nya, tak semena2 aku terjaga pada waktu ni, pagi nanti pukul 9 ada kelas marketing, tapi ntah rasa tak mengantuk. Dengan ditemani segelas kopi dan lagu top indonesia aku rilex2 layan fs dan fb... btw.. lagu2 indonesia memang best.. apsal eh? kenapa lagu malaysia tak best cm tu eh.. walaupon tak sume lagu indonesia yg best ,sekurang2 better dr artis mys dari perspektif of content muzik, rentak , lirik sume tulah.. eceh.. macam power lak aku nak komen lagu.. apa2 hal so far antara lagu indon yg best tgh aku layan time ni.. dari d`masiv... di antara kalian .. awek indon ni pon lawa.. tapi biase ah.. kalo tak lawa tak masuk tv lak kan.. sesuatu yg tipikal... take a look ..



selain tu, band or single yg best dari indon yg aku tau.. antaranya,,, astrid, ada band, five minutes, letto, d`masiv, dewa, peterpan.. mcm2 lagi la.. bkn tak support industri sendiri,,, tapi which one comes first,, product quality or customer loyalty... pk pk kan la.. tapi pk byk tak guna.. muzik2 ni kalo lebih2 lalai.. jadik lagha nanti.. so berpada2 lah layan muzik.. chaloz..